Kommentarer fra Ido Portal seminar

For en uges tid siden holdte vi det omtalte Ido Portal Seminar i Performance Gym Svendborg.

Efterfølgende har deltagerne skrevet følgende på diverse foraer og mails. Som arrangør er det virkelig noget der gør mig stolt og tilfreds med mit arbejde.

Niels Jørgensen
“For mit vedkommende har jeg haft meget glæde af de “progressive advanced loaded shoulder stretches” og SMR. Derudover ér jeg begyndt på noget wrist prep. Håndstantsøvelserne omkring en lige bodyline har hjuplet mig virkelig meget.”

Rasmus Thorø Thomsen
“Bruger SMR og prehab øvelserne meget. Også nogle af retraction/protraction øvelserne.”

Oliver Langen
“Har lagt om treningen fullstendig, og bruker neste bare øvelser fra seminaret, i tillegg til noe mer for Håndstående =)”

Steffen Fisker Rydahl Rasmussen
“Også her. Har lagt mange support øvelser ind – til scapular især, samt en hel del SMR. På mine offdage fra centeret træner jeg noget håndstand og progressionsøvelser dertil.”

Thomas Koch
“Ditto. Er gået over til et straight arm/ bent arm/ lower body split”

Alex Richard Ejby Hansen
“Mine overkropsdage besår kun af øvelser fra seminaret lige pt, så jeg kan få styr på min venstre skulder og det hjælper virkelig meget. Har købt en trigger point foam roller og trigger point magen til dem i performance gym, det er noget der duer:-) Jeg håber Ido kommer tilbage og giver et handstand seminar en anden dag.”

Niels Jørgensen
“Jeg betaler gladeligt for endnu et seminar hvis det skulle blive aktuelt hvert fald. alle pengene værd!”

Thor Stæhr
“Er startet til gymnastik i dag (samme hold som Niels og Daniel) som supplement til styrkeløft. Samtidig har jeg implementeret cuban press i på mine upper body dage, kører en del med foam roller og er så småt også begyndt at implementere nogle af mobilitetsøvelserne. Vil også med glæde deltage i endnu et seminar hvis jeg har penge til det.”

/CJ

Skriv et svar

