Interview Birgitte Møller Larsen

Hvem er du og hvad har du af erfaring inden for træningsverdenen?
Jeg bor sammen med min kæreste, Casper, som også er min vejleder. Vi forsøger at træne sammen så meget så muligt, så vi kan presse hinanden. Mit arbejde er også i et træningscenter, så det hele går op i træning for tiden! Jeg er uddannet PICP 2 coach og arbejder som personlig træner imens jeg også studerer til serviceøkonom med speciale indenfor fitness management. Jeg har trænet styrketræning cirka 2 ½ år og er fuldstændig bidt af denne branche.


Hvordan har dit forløb være med Personlig Træner Casper Jespersen?
Casper har vejledt mig igennem to år, og jeg har lært utrolig meget af ham. Han er god til at presse mig, og jeg har opnået resultater jeg aldrig havde troet at jeg skulle nå. Bl.a har jeg lavet 3×100 kg i squat efter en styrkecyklus lavet af Casper. Hele vejen igennem forløbet er alt blevet tilpasset mig, vi har afprøvet mange ting, og vi har rettet tingene hvis ikke de har fungeret.

Hvordan synes du DM weekenden forløb?
Hele weekenden var helt fantastisk og jeg er lidt ked af at det allerede er overstået. Det hele gik efter planen, jeg var super frisk og havde det godt alle dage. Det er det vildeste jeg nogensinde har prøvet, og jeg vil anbefale alle der drømmer om det at komme op på scenen.

Hvad er din fremtidsdrømme og planer inden for træningsverdenen?
Jeg drømmer om flere konkurrencer, og om at hele tiden forbedre min fysisk. Der skal lægges nogle timer og sved i træningscenteret, men det er jeg super klar på. Jeg vil også gerne arbejde mere med personlig træning og på sigt starte min egen virksomhed.

Skriv et svar

