Feedback fra kunde Kirsten Odgaard

Hej Casper

Tusind tak.. Synes virkelig også det har været et fantastisk program du har støbt sammen til mig – det er virkelig det bedste jeg længe har gjort for mig selv! JEg fik også jobbet som jeg var til samtale ved i tirsdags, og det er helt sikkert også et resultat af mere selvtillid.

1 – Fortæl lidt om dig selv. Hvad har du tidliger forsøgt, din hverdag inden forløbet osv. ?
Jeg har i mere en 5 år døjet med de ekstra kilo som bare voksede og voksede. Jeg har prøvet alt for at tabe mig: Atkins, akupunktur, kostvejledning, slankepiller osv. Men intet har virket som en livsstilsændring, og vægten har kun vokset i takt med alle mine forsøg. Det endte med at vægten sagde at der godt kunne ryge tyve kilo da jeg kom i gang med at leve af stenalderkost.

2 – Hvordan har forløbet ændret din tilgang til kost og sundhed?
Jeg har fået et mere naturligt forhold til mad og søde sager. Før kunne jeg ikke åbne en plade chokolade uden at spise det hele, men nu kan jeg nøjes med et par “knæk” af pladen.

3 – Hvilke fordele har der været ved den nye kost?
Den største gevinst for mig er at jeg har fået et naturligt forhold til mad og ikke tænker på mad konstant. Derudover har jeg opnået et stort vægttab, bedre kondi, mere selvtillid, bedre udstråling, mere energi og helt generelt mere livskvalitet.


4 – Har der været fordele ved at ændre kosten udover det vægtmæssige?
Jeg har helt klart fået mere energi og lyst til at træne og gøre noget godt for min krop. Jeg er også blevet gladere og har langt mere selvtillid nu end før jeg gik igang med kosten.

5 – Hvordan vil du spise fremover?
Jeg vil helt sikkert leve af stenalderkost fremover. Det har givet mig så meget positivt at leve af kosten, og synes faktisk ikke at jeg føler jeg mangler noget til daglig. Selvfølgelig vil jeg også lade mig selv skeje ud i ny og næ.

Jeg vil give mine varmeste anbefalinger til programmet her og Casper Jespersen. Det er ikke nemt at tabe sig, men det her er uden tvivl det “nemmeste” jeg har prøvet.

Udover fordelene som Kirsten beskriver tabte hun sige hele 12,4 kg. på 12 uger. Det er et imponerende resultat af et imponerende stykke arbejde. Jeg ønsker Kirsten alt held og lykke fremover med kropsændringer.

/CJ

Skriv et svar

